Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/4949
Title: ความสัมพันธ์ระหว่างประเภทของเนื้อหาในการบริหารลูกค้าสัมพันธ์บนสังคมออนไลน์กับความผูกพันทุ่มเทของลูกค้า
Other Titles: Relationships between content typologies in online social customer relationship management and customer engagement
Authors: ศินีกานต์ ศิริศรีมังกร
Keywords: ลูกค้าสัมพันธ์--การบริหาร;ความพึงพอใจ--ผู้ใช้บริการ;ความผูกพันของผู้ใช้บริการ
Issue Date: 2556
Publisher: สาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี
URI: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/4949
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fulltext.pdf้เอกสารฉบับเต็ม4.6 MBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdfบทคัดย่อ1.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.