Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/4848
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorShen Ping-
dc.date.accessioned2015-01-19T03:31:58Z-
dc.date.available2015-01-19T03:31:58Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/4848-
dc.format.extent3772025 bytes-
dc.format.extent904856 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoenen
dc.publisherSchool of English Institute of Social Technology Suranaree University of Technologyen
dc.subjectQuestioningen
dc.subjectCritical thinkingen
dc.subjectEnglish languageen
dc.subjectBehavioral assessmenten
dc.titleTeacher questioning behavior and student critical thinking in the college efl reading classroom : a case studyen
dc.title.alternativeพฤติกรรมการถามคำถามของอาจารย์ และการอ่านเชิงวิจารณ์ของนักศึกษาในชั้นเรียนการอ่านภาษาอังกฤษเป็นภาษาต่างประเทศระดับมหาวิทยาลัย : กรณีศึกษาen
dc.typeThesisen
dc.degree.nameDegree of Master of Arts-
dc.degree.levelMaster-
dc.degree.disciplineEnglish Language Studies-
dc.degree.grantorSuranaree University of Technology-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract.pdfAbstract883.65 kBAdobe PDFView/Open
Fulltext.pdfFulltext3.68 MBAdobe PDFView/Open


Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.