Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/4738
Title: กลุ่มอ้างอิงและองค์ประกอบของการออกแบบเว็บไซต์ที่มีผลต่อการตัดสินใจสั่งซื้อสินค้าและบริการของผู้บริโภคบนเฟชบุ๊คพาณิชย์กลุ่มวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม
Other Titles: Reference groups and site design elements that influence the decision of consumers purchasing goods and services on facebook of the small and medium-sized enterprises
Authors: ธนพล ตันธนะรังษี
Keywords: เว็บไซต์--การออกแบบ;ผู้บริโภค;การตัดสินใจสั่งซื้อสินค้า;ธุรกิจขนาดกลาง
Issue Date: 2556
Publisher: สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม สาขาวิชาเทคโนโลยีสารสนเทศ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี
URI: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/4738
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract.pdfบทคัดย่อ409.04 kBAdobe PDFView/Open
Fulltext.pdfเอกสารฉบับเต็ม7.59 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.