Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/4738
Title: | กลุ่มอ้างอิงและองค์ประกอบของการออกแบบเว็บไซต์ที่มีผลต่อการตัดสินใจสั่งซื้อสินค้าและบริการของผู้บริโภคบนเฟชบุ๊คพาณิชย์กลุ่มวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม |
Other Titles: | Reference groups and site design elements that influence the decision of consumers purchasing goods and services on facebook of the small and medium-sized enterprises |
Authors: | ธนพล ตันธนะรังษี |
Keywords: | เว็บไซต์--การออกแบบ;ผู้บริโภค;การตัดสินใจสั่งซื้อสินค้า;ธุรกิจขนาดกลาง |
Issue Date: | 2556 |
Publisher: | สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม สาขาวิชาเทคโนโลยีสารสนเทศ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี |
URI: | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/4738 |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Abstract.pdf | บทคัดย่อ | 409.04 kB | Adobe PDF | View/Open |
Fulltext.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 7.59 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.