Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/4552
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLawarn Sirisrimangkorn-
dc.date.accessioned2014-07-22T06:49:36Z-
dc.date.available2014-07-22T06:49:36Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/4552-
dc.format.extent3947176 bytes-
dc.format.extent404635 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoenen
dc.publisherSchool of English Institute of Social Technology Suranaree University of Technologyen
dc.subjectTheater--Learningen
dc.titleThe effects of drama-based role play structured by stad on university students’ speaking skill, motivation, and self-esteemen
dc.title.alternativeผลกระทบของการแสดงตามบทบาทโดยใช้ละครเป็นหลักด้วยโครงสร้างแบบเทคนิคแบ่งกลุ่มคละผลสัมฤทธิ์ที่มีต่อทักษะการพูด แรงจูงใจ และการรู้คุณค่าในตนเอง ในการเรียนภาษาอังกฤษของนักศึกษาระดับมหาวิทยาลัยen
dc.typeThesisen
dc.degree.nameDoctor of Philosophy-
dc.degree.levelDoctoral Degree-
dc.degree.disciplineEnglish Language Studies-
dc.degree.grantorSuranaree University of Technology-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract.pdfบทคัดย่อ395.15 kBAdobe PDFView/Open
Fulltext.pdfเอกสารฉบับเต็ม3.85 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.