Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/4090
Title: | แนวคิดการใช้เครื่องมือสื่อสารในแฟนเพจบนเฟซบุ๊ค และทัศนคติ แรงจูงใจที่ส่งผลต่อการตัดสินใจกดปุ่ม "ถูกใจ"ให้เครื่ิองมือสื่อสารในแฟนเพจบนเฟซบุ๊คของวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม |
Other Titles: | The concepts of selecting communication tool on fan page on facebook and attitudes, motivations affected to communication tool decision to click "like" on a fan page on facebook of small and medium enterprises |
Authors: | วฒนพงษ์ นิ่มสุวรรณ |
Keywords: | การสื่อสาร;ทัศนคติ;แรงจูงใจ;เฟชบุ๊ค;วิสาหกิจขนาดย่อม |
Issue Date: | 2555 |
Publisher: | สาขาวิชาเทคโนโลยีสารสนเทศ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี |
URI: | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/4090 |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Abstract.pdf | 116.2 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Fulltext.pdf | 3.27 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.