Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/4090
Title: แนวคิดการใช้เครื่องมือสื่อสารในแฟนเพจบนเฟซบุ๊ค และทัศนคติ แรงจูงใจที่ส่งผลต่อการตัดสินใจกดปุ่ม "ถูกใจ"ให้เครื่ิองมือสื่อสารในแฟนเพจบนเฟซบุ๊คของวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม
Other Titles: The concepts of selecting communication tool on fan page on facebook and attitudes, motivations affected to communication tool decision to click "like" on a fan page on facebook of small and medium enterprises
Authors: วฒนพงษ์ นิ่มสุวรรณ
Keywords: การสื่อสาร;ทัศนคติ;แรงจูงใจ;เฟชบุ๊ค;วิสาหกิจขนาดย่อม
Issue Date: 2555
Publisher: สาขาวิชาเทคโนโลยีสารสนเทศ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี
URI: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/4090
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract.pdf116.2 kBAdobe PDFView/Open
Fulltext.pdf3.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.