Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/4044
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorXiaolei Ding-
dc.date.accessioned2013-06-25T08:27:20Z-
dc.date.available2013-06-25T08:27:20Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/4044-
dc.format.extent4406613 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoenen
dc.publisherSchool of Foreign Languages Institute of Social Technology Suranaree University of Technologyen
dc.subjectpre-task planning activitiesen
dc.subjectefl listeningen
dc.subjectcomprehensionen
dc.titleEffects of the pre-listening tasks on listening comprehension of efl learnersen
dc.title.alternativeผลของการใช้กิจกรรมก่อนการฟังต่อความเข้าใจในการฟังของผู้เรียนภาษาอังกฤษเป็นภาษาต่างประเทศen
dc.typeThesisen
dc.degree.nameDoctor of Philosophy-
dc.degree.levelDoctor-
dc.degree.disciplineEnglish Language Studies-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
fulltext.pdffulltext4.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.