Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3877
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorWei Jianhua-
dc.date.accessioned2013-01-24T07:52:39Z-
dc.date.available2013-01-24T07:52:39Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3877-
dc.format.extent4528192 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoenen
dc.publisherSchool of Foreign Languages Institute of Social Technology Suranaree University of Technologyen
dc.subjectCollege studentsen
dc.subjectChinaen
dc.subjectBouyeien
dc.subjectForeign language classroom anxietyen
dc.subjectCoping strategiesen
dc.titleClassroom anxiety and coping strategies among efl studentsen
dc.title.alternativeความวิตกกังวลและกลวิธีการแก้ความวิตกกังวลในห้องเรียนของนักศึกษามหาวิทยาลัยที่เรียนภาษาอังกฤษเป็นภาษาต่างประเทศen
dc.typeThesisen
dc.degree.nameEnglish Language Studies-
dc.degree.levelMaster-
dc.degree.disciplineMaster of Arts-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
fulltext.pdfFulltext4.42 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.