Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3870
Title: Effects of metacognitive strategy training on chinese efl students’ academic reading comprehension
Other Titles: ผลการฝึกกลวิธีอภิปริชานที่มีต่อการอ่านเอาความของนักศึกษาชาวจีนที่เรียนภาษาอังกฤษในฐานะภาษาต่างประเทศ
Authors: Lian Zhang
Keywords: Metacognitive strategy training;Reading ability;Academic reading comprehension;Chinese university Students
Issue Date: 2011
Publisher: School of English. Institute of Social Technology. Suranaree University of Technology.
URI: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3870
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
fulltext.pdfFulltext6.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.