Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3868
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorQuping Hou-
dc.date.accessioned2013-01-21T14:55:31Z-
dc.date.available2013-01-21T14:55:31Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3868-
dc.format.extent3084402 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoenen
dc.publisherSchool of English. Institute of Social Technology. Suranaree University of Technologyen
dc.subjectNon-english majorsen
dc.subjectLexial collocationen
dc.subjectEnglish language--teachingen
dc.subjectCollocation awarenessen
dc.titleThe effects of collocation instruction on non-english major efl students' Use of collocationsen
dc.title.alternativeผลกระทบของการสอนการปรากฏร่วมจำเพาะของคำที่มีต่อการใช้การปรากฏร่วมจำเพาะของคำของนักเรียนที่เรียนภาษาอังกฤษในฐานะภาษาต่างประเทศen
dc.typeThesisen
dc.degree.nameMaster of Arts-
dc.degree.levelMaster Degree-
dc.degree.disciplineEnglish Language-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
fulltext.pdfFulltext3.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.