Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3867Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | ชฎาภา อนันต์กิตติกุล | - |
| dc.date.accessioned | 2013-01-21T14:51:18Z | - |
| dc.date.available | 2013-01-21T14:51:18Z | - |
| dc.date.issued | 2554 | - |
| dc.identifier.uri | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3867 | - |
| dc.format.extent | 4755220 bytes | - |
| dc.format.mimetype | application/pdf | - |
| dc.language.iso | th | en |
| dc.publisher | สาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี | en |
| dc.subject | เว็บไซต์เครือข่ายสังคม | en |
| dc.subject | การดึงดูดลูกค้า | en |
| dc.subject | เฟสบุ๊ค | en |
| dc.title | ความสัมพันธ์ระหว่างพฤติกรรมการใช้เว็บไซต์เครือข่ายสังคมกับความผูกพันทุ่มเทของลูกค้า | en |
| dc.title.alternative | Relationships between social network sites usage behaviors and customer engagement | en |
| dc.type | Thesis | en |
| dc.degree.name | การจัดการมหาบัณฑิต | - |
| dc.degree.level | ปริญญาโท | - |
| dc.degree.discipline | เทคโนโลยีการจัดการ | - |
| Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| fulltext.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 4.64 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.