Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3617
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ณัชชา ลิมปศิริสุวรรณ | - |
dc.contributor.author | ขวัญกมล ดอนขวา | - |
dc.date.accessioned | 2011-07-31T09:36:43Z | - |
dc.date.available | 2011-07-31T09:36:43Z | - |
dc.date.issued | 2552 | - |
dc.identifier.citation | วารสารเทคโนโลยีสุรนารี ปีที่3 ฉบับที่2; ธันวาคม 2552: หน้า 127-142 | en |
dc.identifier.uri | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3617 | - |
dc.format.extent | 1022152 bytes | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.language.iso | th | en |
dc.publisher | สาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี | en |
dc.subject | ช่องทางการตลาด | en |
dc.subject | ผลิตภัณฑ์เสริมอาหาร | en |
dc.title | การใช้ช่องทางการตลาดของผู้บริโภคในการซื้อผลิตภัณฑ์เสริมอาหาร | en |
dc.title.alternative | The use marketing channels by consumers to purchase dietary supplements | en |
dc.type | Article | en |
Appears in Collections: | บทความ (Articles) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
sutjs_03.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 998.2 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.