Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3617Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | ณัชชา ลิมปศิริสุวรรณ | - |
| dc.contributor.author | ขวัญกมล ดอนขวา | - |
| dc.date.accessioned | 2011-07-31T09:36:43Z | - |
| dc.date.available | 2011-07-31T09:36:43Z | - |
| dc.date.issued | 2552 | - |
| dc.identifier.citation | วารสารเทคโนโลยีสุรนารี ปีที่3 ฉบับที่2; ธันวาคม 2552: หน้า 127-142 | en |
| dc.identifier.uri | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3617 | - |
| dc.format.extent | 1022152 bytes | - |
| dc.format.mimetype | application/pdf | - |
| dc.language.iso | th | en |
| dc.publisher | สาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี | en |
| dc.subject | ช่องทางการตลาด | en |
| dc.subject | ผลิตภัณฑ์เสริมอาหาร | en |
| dc.title | การใช้ช่องทางการตลาดของผู้บริโภคในการซื้อผลิตภัณฑ์เสริมอาหาร | en |
| dc.title.alternative | The use marketing channels by consumers to purchase dietary supplements | en |
| dc.type | Article | en |
| Appears in Collections: | บทความ (Articles) | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| sutjs_03.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 998.2 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.