Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3617
Title: การใช้ช่องทางการตลาดของผู้บริโภคในการซื้อผลิตภัณฑ์เสริมอาหาร
Other Titles: The use marketing channels by consumers to purchase dietary supplements
Authors: ณัชชา ลิมปศิริสุวรรณ
ขวัญกมล ดอนขวา
Keywords: ช่องทางการตลาด;ผลิตภัณฑ์เสริมอาหาร
Issue Date: 2552
Publisher: สาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี
Citation: วารสารเทคโนโลยีสุรนารี ปีที่3 ฉบับที่2; ธันวาคม 2552: หน้า 127-142
URI: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3617
Appears in Collections:บทความ (Articles)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
sutjs_03.pdfเอกสารฉบับเต็ม998.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.