Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3617
Title: | การใช้ช่องทางการตลาดของผู้บริโภคในการซื้อผลิตภัณฑ์เสริมอาหาร |
Other Titles: | The use marketing channels by consumers to purchase dietary supplements |
Authors: | ณัชชา ลิมปศิริสุวรรณ ขวัญกมล ดอนขวา |
Keywords: | ช่องทางการตลาด;ผลิตภัณฑ์เสริมอาหาร |
Issue Date: | 2552 |
Publisher: | สาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี |
Citation: | วารสารเทคโนโลยีสุรนารี ปีที่3 ฉบับที่2; ธันวาคม 2552: หน้า 127-142 |
URI: | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3617 |
Appears in Collections: | บทความ (Articles) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
sutjs_03.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 998.2 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.