Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3570
Title: | ผลของกลยุทธ์ทางการตลาดของสถาบันการเงินต่อการออมภายใต้ปรัชญาของเศรษฐกิจพอเพียง |
Other Titles: | Effects of marketing strategy of the financial institution on the savings under the sufficiency economy philosophy |
Authors: | รัฐพร ภักดีณรงค์ |
Keywords: | การตลาด;สถาบันการเงิน;เศรษฐกิจพอเพียง |
Issue Date: | 2553 |
Publisher: | สาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี |
URI: | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3570 |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
abstract.pdf | บทคัดย่อ | 1.19 MB | Adobe PDF | View/Open |
fulltext.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 2.95 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.