Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3570
Title: ผลของกลยุทธ์ทางการตลาดของสถาบันการเงินต่อการออมภายใต้ปรัชญาของเศรษฐกิจพอเพียง
Other Titles: Effects of marketing strategy of the financial institution on the savings under the sufficiency economy philosophy
Authors: รัฐพร ภักดีณรงค์
Keywords: การตลาด;สถาบันการเงิน;เศรษฐกิจพอเพียง
Issue Date: 2553
Publisher: สาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี
URI: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3570
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
abstract.pdfบทคัดย่อ1.19 MBAdobe PDFView/Open
fulltext.pdfเอกสารฉบับเต็ม2.95 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.