Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3569
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ธนกฤตา วรรัตน์โภคา | - |
dc.date.accessioned | 2011-07-04T08:41:13Z | - |
dc.date.available | 2011-07-04T08:41:13Z | - |
dc.date.issued | 2553 | - |
dc.identifier.uri | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3569 | - |
dc.format.extent | 1639637 bytes | - |
dc.format.extent | 538942 bytes | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.language.iso | th | en |
dc.publisher | สาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี | en |
dc.subject | การตลาด | en |
dc.subject | ธุรกิจท่องเที่ยว | en |
dc.subject | การท่องเที่ยวเชิงส่งเสริมสุขภาพ | en |
dc.title | ผลกระทบของกลยุทธ์การตลาดธุรกิจท่องเที่ยวส่งเสริมสุขภาพที่มีต่อความจงรักภักดีของลูกค้ากลุ่มเจเนอเรชั่นบี | en |
dc.title.alternative | Effects of the health promotion tourism business's marketing strategies on the loyalty of generation b customer | en |
dc.type | Thesis | en |
dc.degree.name | การจัดการมหาบัณฑิต | - |
dc.degree.level | ปริญญาโท | - |
dc.degree.discipline | เทคโนโลยีการจัดการ | - |
dc.degree.grantor | มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี | - |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
abstract.pdf | บทคัดย่อ | 526.31 kB | Adobe PDF | View/Open |
fulltext.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 1.6 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.