Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3569
Title: ผลกระทบของกลยุทธ์การตลาดธุรกิจท่องเที่ยวส่งเสริมสุขภาพที่มีต่อความจงรักภักดีของลูกค้ากลุ่มเจเนอเรชั่นบี
Other Titles: Effects of the health promotion tourism business's marketing strategies on the loyalty of generation b customer
Authors: ธนกฤตา วรรัตน์โภคา
Keywords: การตลาด;ธุรกิจท่องเที่ยว;การท่องเที่ยวเชิงส่งเสริมสุขภาพ
Issue Date: 2553
Publisher: สาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี
URI: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3569
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
abstract.pdfบทคัดย่อ526.31 kBAdobe PDFView/Open
fulltext.pdfเอกสารฉบับเต็ม1.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.