Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3569| Title: | ผลกระทบของกลยุทธ์การตลาดธุรกิจท่องเที่ยวส่งเสริมสุขภาพที่มีต่อความจงรักภักดีของลูกค้ากลุ่มเจเนอเรชั่นบี |
| Other Titles: | Effects of the health promotion tourism business's marketing strategies on the loyalty of generation b customer |
| Authors: | ธนกฤตา วรรัตน์โภคา |
| Keywords: | การตลาด;ธุรกิจท่องเที่ยว;การท่องเที่ยวเชิงส่งเสริมสุขภาพ |
| Issue Date: | 2553 |
| Publisher: | สาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี |
| URI: | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3569 |
| Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| abstract.pdf | บทคัดย่อ | 526.31 kB | Adobe PDF | View/Open |
| fulltext.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 1.6 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.