Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3534
Title: ผลกระทบของการบริหารลูกค้าสัมพันธ์และการบริหารประสบการณ์ลูกค้าต่อคุณค่าตราสินค้าในธุรกิจสินเชื่อบัตรเครดิต
Other Titles: Impacts of customer relationship management and customer experience management on brand equity in the credit card business
Authors: ฉวีวรรณ เพ็ชรประสม
ขวัญกมล ดอนขวา
Keywords: การบริหารลูกค้าสัมพันธ์;การบริหารประสบการณ์ลูกค้า;คุณค่าตราสินค้า;ธุรกิจสินเชื่อบัตรเครดิต
Issue Date: 2553
Publisher: สาขาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี
Citation: Suranaree Journal Social Science. Vol.4 no.2; December 2010 (33-47).
URI: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3534
Appears in Collections:บทความ (Articles)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AR54_3.pdfเอกสารฉบับเต็ม810.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.