Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3336Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.advisor | จิติมนต์ อั่งสกุล | - |
| dc.contributor.author | พิชญสินี กิจวัฒนาถาวร | - |
| dc.date.accessioned | 2011-01-22T11:26:52Z | - |
| dc.date.available | 2011-01-22T11:26:52Z | - |
| dc.date.issued | 2552 | - |
| dc.identifier.uri | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3336 | - |
| dc.format.extent | 1571257 bytes | - |
| dc.format.extent | 97982 bytes | - |
| dc.format.mimetype | application/pdf | - |
| dc.format.mimetype | application/pdf | - |
| dc.language.iso | th | en |
| dc.publisher | สาขาวิชาเทคโนโลยีสารสนเทศ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี | en |
| dc.subject | ระบบสารสนเทศเพื่อการตัดสินใจ | en |
| dc.subject | ความสัมพันธ์กับลูกค้า | en |
| dc.subject | การวิจารณ์ | en |
| dc.title | การพัฒนาระบบสกัดความรู้แบบอัตโนมัติจากบทวิจารณ์ออนไลน์ของลูกค้า | en |
| dc.title.alternative | The development of an automatic knowledge extraction system from online customer reviews | en |
| dc.type | Thesis | en |
| dc.degree.name | วิทยาการสารสนเทศมหาบัณฑิต | - |
| dc.degree.level | ปริญญาโท | - |
| Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| abstract.pdf | บทคัดย่อ | 95.69 kB | Adobe PDF | View/Open |
| fulltext.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 1.53 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.