Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3243
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorWang Song-
dc.date.accessioned2011-01-04T10:19:43Z-
dc.date.available2011-01-04T10:19:43Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3243-
dc.format.extent70867 bytes-
dc.format.extent694652 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoenen
dc.publisherSchool of English, Institute of Social Technology Suranaree University of Technologyen
dc.subjectEFL writingen
dc.subjectEnglish language studyen
dc.titleEffects of electronic peer response in comparison with face-to-face peer response on chinese efl university students' writing revisionen
dc.title.alternativeการศึกษาเปรียบเทียบผลของการวิพากย์แบบเผชิญหน้าและแบบอิเล็กทรอนิกส์ที่มีต่อการแก้ไขงานเขียนของนักศึกษามหาวิทยาลัยจีนที่เรียนภาษาอังกฤษเป็นภาษาต่างประเทศen
dc.typeThesisen
dc.degree.nameDoctor of Philosophy-
dc.degree.levelDoctoral Degree-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
fulltext.pdfFulltext678.37 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdfAbstract69.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.