Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/317
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTanaporn Khamwan-
dc.date.accessioned2008-07-01T03:10:41Z-
dc.date.available2008-07-01T03:10:41Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/317-
dc.format.extent871813 bytes-
dc.format.extent43797 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoenen
dc.publisherSuranaree university of technologyen
dc.subjectinteractional strategy traningen
dc.subjectan efl classroomen
dc.titleThe effects of interactional strategy training on teacher-student interaction in an elf classroomen
dc.title.alternativeผลของการฝึกการใช้กลวิธีการมีปฏิสัมพันธ์ที่มีต่อปฏิสัมพันธ์ระหว่างครูและนักเรียนในห้องเรียนภาษาอังกฤษเป็นภาษาต่างประเทศen
dc.typeThesisen
dc.degree.nameEnglish-
dc.degree.levelปริญญาโท-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tanaporn_fulltext.pdfFulltext851.38 kBAdobe PDFView/Open
tanaporn_abst.pdfAbstract42.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.