Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3172
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLin Zhou-
dc.date.accessioned2010-01-20T02:22:02Z-
dc.date.available2010-01-20T02:22:02Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3172-
dc.format.extent1437217 bytes-
dc.format.extent50955 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoenen
dc.publisherSchool of English, Institute of Social Technology, Suranaree University of Technologyen
dc.subjectReading englishen
dc.subjectReading comprehensionen
dc.titleEffects of reading tasks on chinese EFL students' reading comprehensionen
dc.title.alternativeผลกระทบของกิจกรรมงานอ่านที่มีต่อความเข้าใจเนื้อความของนักศึกษาจีนที่เรียนภาษาอังกฤษเป็นภาษาต่างประเทศen
dc.typeThesisen
dc.degree.nameDoctor of Philosophy in English Language Studies-
dc.degree.levelDoctor's Degree-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
abstract.pdfAbstract49.76 kBAdobe PDFView/Open
fulltext.pdfFulltext1.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.