Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3105
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorณัชชา ลิมปศิริสุวรรณ-
dc.date.accessioned2010-01-04T09:57:25Z-
dc.date.available2010-01-04T09:57:25Z-
dc.date.issued2551-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3105-
dc.format.extent1720495 bytes-
dc.format.extent331823 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isothen
dc.publisherสาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารีen
dc.subjectการตลาดen
dc.subjectผลิตภัณฑ์เสริมอาหารen
dc.subjectการซื้อสินค้าของผู้บริโภคen
dc.titleการใช้ช่องทางการตลาดของผู้บริโภคในการซื้อผลิตภัณฑ์เสริมอาหารen
dc.title.alternativeThe use of marketing channels by consumers to purchase dietary supplementsen
dc.typeThesisen
dc.degree.nameการจัดการมหาบัณฑิต-
dc.degree.levelปริญญาโท-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
abstract.pdfบทคัดย่อ324.05 kBAdobe PDFView/Open
fulltext.pdfเอกสารฉบับเต็ม1.68 MBAdobe PDFView/Open


Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.