Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3105
Title: การใช้ช่องทางการตลาดของผู้บริโภคในการซื้อผลิตภัณฑ์เสริมอาหาร
Other Titles: The use of marketing channels by consumers to purchase dietary supplements
Authors: ณัชชา ลิมปศิริสุวรรณ
Keywords: การตลาด;ผลิตภัณฑ์เสริมอาหาร;การซื้อสินค้าของผู้บริโภค
Issue Date: 2551
Publisher: สาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี
URI: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3105
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
abstract.pdfบทคัดย่อ324.05 kBAdobe PDFView/Open
fulltext.pdfเอกสารฉบับเต็ม1.68 MBAdobe PDFView/Open


Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.