Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3103
Title: | ผลกระทบของการบริหารลูกค้าสัมพันธ์และการบริหารประสบการณ์ลูกค้าต่อคุณค่าตราสินค้าในธุรกิจสินเชื่อบัตรเครดิต |
Other Titles: | Impacts of customer relationship management and customer experience management on brand eguity of credit cards business |
Authors: | ฉวีวรรณ เพ็ชรประสม |
Keywords: | บัตรเครดิต;บัตรสินเชื่อ;ลูกค้าสัมพันธ์ |
Issue Date: | 2551 |
Publisher: | สาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี |
URI: | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3103 |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
abstract.pdf | บทคัดย่อ | 520.92 kB | Adobe PDF | View/Open |
fulltext.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 2.29 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.