Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3103
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ฉวีวรรณ เพ็ชรประสม | - |
dc.date.accessioned | 2010-01-04T09:57:05Z | - |
dc.date.available | 2010-01-04T09:57:05Z | - |
dc.date.issued | 2551 | - |
dc.identifier.uri | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3103 | - |
dc.format.extent | 2345303 bytes | - |
dc.format.extent | 533417 bytes | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.language.iso | th | en |
dc.publisher | สาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี | en |
dc.subject | บัตรเครดิต | en |
dc.subject | บัตรสินเชื่อ | en |
dc.subject | ลูกค้าสัมพันธ์ | en |
dc.title | ผลกระทบของการบริหารลูกค้าสัมพันธ์และการบริหารประสบการณ์ลูกค้าต่อคุณค่าตราสินค้าในธุรกิจสินเชื่อบัตรเครดิต | en |
dc.title.alternative | Impacts of customer relationship management and customer experience management on brand eguity of credit cards business | en |
dc.type | Thesis | en |
dc.degree.name | การจัดการมหาบัณฑิต | - |
dc.degree.level | ปริญญาโท | - |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
abstract.pdf | บทคัดย่อ | 520.92 kB | Adobe PDF | View/Open |
fulltext.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 2.29 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.