Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3103
Title: ผลกระทบของการบริหารลูกค้าสัมพันธ์และการบริหารประสบการณ์ลูกค้าต่อคุณค่าตราสินค้าในธุรกิจสินเชื่อบัตรเครดิต
Other Titles: Impacts of customer relationship management and customer experience management on brand eguity of credit cards business
Authors: ฉวีวรรณ เพ็ชรประสม
Keywords: บัตรเครดิต;บัตรสินเชื่อ;ลูกค้าสัมพันธ์
Issue Date: 2551
Publisher: สาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี
URI: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3103
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
abstract.pdfบทคัดย่อ520.92 kBAdobe PDFView/Open
fulltext.pdfเอกสารฉบับเต็ม2.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.