Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3103| Title: | ผลกระทบของการบริหารลูกค้าสัมพันธ์และการบริหารประสบการณ์ลูกค้าต่อคุณค่าตราสินค้าในธุรกิจสินเชื่อบัตรเครดิต |
| Other Titles: | Impacts of customer relationship management and customer experience management on brand eguity of credit cards business |
| Authors: | ฉวีวรรณ เพ็ชรประสม |
| Keywords: | บัตรเครดิต;บัตรสินเชื่อ;ลูกค้าสัมพันธ์ |
| Issue Date: | 2551 |
| Publisher: | สาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี |
| URI: | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3103 |
| Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| abstract.pdf | บทคัดย่อ | 520.92 kB | Adobe PDF | View/Open |
| fulltext.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 2.29 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.