Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3102| Title: | การสื่อสารการตลาดเชิงบูรณาการที่มีผลต่อการซื้ออาหารแช่แข็งพร้อมรับประทาน |
| Other Titles: | Integrated marketing communications affecting decisions on the purchase of ready-to-eat frozen food |
| Authors: | จิลมิกา เจริญทนัง |
| Keywords: | การตลาด;อาหารแช่แข็ง;อาหารพร้อมบริโภค |
| Issue Date: | 2551 |
| Publisher: | สาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี |
| URI: | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3102 |
| Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| abstract.pdf | บทคัดย่อ | 1.31 MB | Adobe PDF | View/Open |
| fulltext.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 2.25 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.