Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3015
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorจารุวรรณ วีระเศรษฐกุล-
dc.contributor.authorขวัญกมล ดอนขวา-
dc.date.accessioned2009-10-14T03:26:35Z-
dc.date.available2009-10-14T03:26:35Z-
dc.date.issued2550-
dc.identifier.citationSuranaree J. Soc. Sci. Vol.1 No.1; June 2007 (57-72)en
dc.identifier.issn19059329-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3015-
dc.format.extent35028 bytes-
dc.format.extent487198 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isothen
dc.publisherสาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารีen
dc.subjectการตลาดen
dc.subjectมันสำปะหลังen
dc.subjectการผลิตมันสำปะหลังen
dc.titleสถานการณ์การผลิตและการตลาดมันสำปะหลัง : กรณีศึกษาจังหวัดนครราชสีมาen
dc.title.alternativeProduction and marketing situation of cassava: a case study of Nakhon Ratchasimaen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:บทความ (Articles)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AR1.pdfเอกสารฉบับเต็ม475.78 kBAdobe PDFView/Open
AR1-ab.pdfบทคัดย่อ34.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.