Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 103 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2551ผลกระทบของการบริหารลูกค้าสัมพันธ์และการบริหารประสบการณ์ลูกค้าต่อคุณค่าตราสินค้าในธุรกิจสินเชื่อบัตรเครดิตฉวีวรรณ เพ็ชรประสม
2551การใช้ช่องทางการตลาดของผู้บริโภคในการซื้อผลิตภัณฑ์เสริมอาหารณัชชา ลิมปศิริสุวรรณ
2551การสื่อสารการตลาดเชิงบูรณาการที่มีผลต่อการซื้ออาหารแช่แข็งพร้อมรับประทานจิลมิกา เจริญทนัง
2550ปัจจัยกระบวนการบริหารจัดการและปัจจัยสิ่งแวดล้อมที่มีผลกระทบต่อคุณภาพชีวิตการทำงานของเจ้าหน้าที่สาธารณสุขในศูนย์สุขภาพชุมชนจังหวัดนครราชสีมาผกามาศ อินทกุล
2550ปัจจัยที่มีผลกระทบต่อความพึงพอใจในงานของข้าราชการกรมส่งเสริมสหกรณ์เรวัตร ก่อวงศ์กาญจน์
2548ปัจจัยที่มีผลต้อการตัดสินใจซื้อสุราแช่ของผู้บริโภคในเขตเทศบาลเมืองจังหวัดชัยภูมิ นครราชสีมา บุรีรัมย์ และจังหวัดสุรินทร์นิตยา สมพงษ์
2006Market capability and development of herbal products in the one tambon one product scheme in the 4 provinces of lower-northesatern ThailandPlungprasert Sucheera
2006Factors affecting entrepreneur's decisions to enter retailing businessAnirut Pipatprapa
2006Employee engagement of the state railway of thailand's staffวิกันยา นนสะดู
2006Employee engagement of the state railway of thailand's staffWikanya Nonsadoo