Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/2531
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorราชวัฒน์ ศรทิพย์-
dc.date.accessioned2008-10-06T06:32:36Z-
dc.date.available2008-10-06T06:32:36Z-
dc.date.issued2550-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/2531-
dc.format.extent2480254 bytes-
dc.format.extent238401 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isothen
dc.subjectการบริหารen
dc.subjectธุรกิจรถยนต์en
dc.subjectลูกค้าen
dc.titleการบริหารประสบการณ์ของลูกค้าในธุรกิจรถยนต์en
dc.title.alternativeCUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT IN AUTOMOBILE BUSINESSen
dc.typeThesisen
dc.degree.levelปริญญาโท-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ratchawat_abst.pdf232.81 kBAdobe PDFView/Open
Ratchawat_fulltext.pdf2.42 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.