Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/2521
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอุมาพร สอยเหลือง-
dc.date.accessioned2008-10-06T06:21:12Z-
dc.date.available2008-10-06T06:21:12Z-
dc.date.issued2550-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/2521-
dc.format.extent4779975 bytes-
dc.format.extent4788733 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isothen
dc.subjectทัศนคติen
dc.subjectพฤติกรรมen
dc.subjectการตัดสินใจen
dc.subjectเฮาส์แบรนด์en
dc.titleทัศนคติและพฤติกรรมของผู้บริโภคในการตัดสินใจซื้อสินค้าเฮาส์แบรนด์en
dc.title.alternativeTHE CUSTOMERS’ ATTITUDES AND BEHAVIORS TOWARDS PURCHASING DECISIONS OF HOUSE BRAND PRODUCTSen
dc.typeThesisen
dc.degree.levelปริญญาโท-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Umaphon_abst.pdf4.68 MBAdobe PDFView/Open
Umaphon_fulltext.pdf4.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.