Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/2521
Title: | ทัศนคติและพฤติกรรมของผู้บริโภคในการตัดสินใจซื้อสินค้าเฮาส์แบรนด์ |
Other Titles: | THE CUSTOMERS’ ATTITUDES AND BEHAVIORS TOWARDS PURCHASING DECISIONS OF HOUSE BRAND PRODUCTS |
Authors: | อุมาพร สอยเหลือง |
Keywords: | ทัศนคติ;พฤติกรรม;การตัดสินใจ;เฮาส์แบรนด์ |
Issue Date: | 2550 |
URI: | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/2521 |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Umaphon_abst.pdf | 4.68 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Umaphon_fulltext.pdf | 4.67 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.