Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/2512
Title: | ปัจจัยที่มีผลกระทบต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าทางการตลาดเพื่อสิ่งแวดล้อม ของเจเนอเรชั่นวาย |
Other Titles: | FACTORS AFFECTING GENERATION Y’S PURCHASING DECISIONS TOWARDS GREEN MARKETING PRODUCTS |
Authors: | ดารกา ไตรรัตน์วงศ์ |
Keywords: | ปัจจัยที่มีผลกระทบต่อการตัดสินใจ;เจเนอเรชั่นวาย |
Issue Date: | 2550 |
Publisher: | สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม สาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี |
URI: | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/2512 |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Daraga_abst.pdf | 1.4 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Daraga_fulltext.pdf | 8.2 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.