Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/2499
Title: | The effects of explicit metacognitive strategy training on efl students' revision of their argumentative essay |
Other Titles: | ผลของการสอนกลวิธีการรู้คิดโดยตรงที่มีต่อการแก้ไขงานเขียนเชิงอภิปรายโวหารของนักศึกษาที่เรียนภาษาอังกฤษเป็นภาษาต่างประเทศ |
Authors: | Walaiporn Chaya |
Keywords: | explicit metacognitive strategy training;EFL |
Issue Date: | 2005 |
Publisher: | School of English, Institute of Social Technology, Suranaree University of Technology |
URI: | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/2499 |
ISBN: | 9745335576 |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
walalporn_fulltext.pdf | Fulltext | 1.91 MB | Adobe PDF | View/Open |
walalporn_abst.pdf | Abstract | 814.47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.