Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/1670
Title: ความสัมพันธ์ระหว่างคุณค่าตราสินค้าและผลการดำเนินงานทางการตลาดของธุรกิจในอุตสาหกรรมเครื่องดื่มชูกำลัง
Other Titles: THE RELATIONSHIP BETWEEN BRAND EQUITY AND FIRMS’ MARKET PERFORMANCE IN THE ENERGY DRINK INDUSTRY
Authors: เฉลิมศรี วิศิษฏ์ธีระกุล
Keywords: ตราสินค้า;การตลาด;ธุรกิจ;เครื่องดื่มชูกำลัง;อุตสาหกรรม;อุตสาหกรรมเครื่องดื่มชูกำลัง;คุณค่าตราสินค้า
Issue Date: 2548
Publisher: สาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี
URI: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/1670
ISBN: 9745335177
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
chalermsi_abstract.pdfบทคัดย่อ76.6 kBAdobe PDFView/Open
chalermsi_fulltext.pdfเอกสารฉบับเต็ม1.44 MBAdobe PDFView/Open


Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.