Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/1670
Title: | ความสัมพันธ์ระหว่างคุณค่าตราสินค้าและผลการดำเนินงานทางการตลาดของธุรกิจในอุตสาหกรรมเครื่องดื่มชูกำลัง |
Other Titles: | THE RELATIONSHIP BETWEEN BRAND EQUITY AND FIRMS’ MARKET PERFORMANCE IN THE ENERGY DRINK INDUSTRY |
Authors: | เฉลิมศรี วิศิษฏ์ธีระกุล |
Keywords: | ตราสินค้า;การตลาด;ธุรกิจ;เครื่องดื่มชูกำลัง;อุตสาหกรรม;อุตสาหกรรมเครื่องดื่มชูกำลัง;คุณค่าตราสินค้า |
Issue Date: | 2548 |
Publisher: | สาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี |
URI: | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/1670 |
ISBN: | 9745335177 |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
chalermsi_abstract.pdf | บทคัดย่อ | 76.6 kB | Adobe PDF | View/Open |
chalermsi_fulltext.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 1.44 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.