Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/1656
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorขวัญกมล ดอนขวาen_US
dc.contributor.authorอนิรุธ พิพัฒนประภา-
dc.date.accessioned2008-08-22T19:19:01Z-
dc.date.available2008-08-22T19:19:01Z-
dc.date.issued2549-
dc.identifier.isbn--
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/1656-
dc.format.extent4318361 bytes-
dc.format.extent1028963 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isothen
dc.publisherสำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม สาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารีen
dc.subjectการวิเคราะห์ปัจจัยส่วนบุคคลen
dc.subjectผู้ประกอบการร้านค้าปลีก--ทัศนคติen
dc.titleปัจจัยที่ส่งผลกระทบต่อการตัดสินใจเป็นผู้ประกอบการร้านค้าปลีกen
dc.title.alternativeFactors affecting entrepreneur's decisions to enter retailing businessen
dc.typeThesisen
dc.degree.nameการจัดการมหาบัณฑิต-
dc.degree.levelปริญญาโท-
dc.degree.disciplineเทคโนโลยีการจัดการ-
dc.degree.grantorมหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
anirut_abstract.pdfบทคัดย่อ1 MBAdobe PDFView/Open
anirut_fulltext.pdfเอกสารฉบับเต็ม4.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.