Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/1643
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPornsawan Manorat-
dc.date.accessioned2008-08-22T18:16:16Z-
dc.date.available2008-08-22T18:16:16Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.isbn9745334278-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/1643-
dc.format.extent1189743 bytes-
dc.format.extent52771 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoenen
dc.publisherสาขาวิชาภาษาอังกฤษ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารีen
dc.subjectLearning styles and explicit/implicit feedbacken
dc.titleA case study of the relationship between learning styles and explicit/implicit feedback among suranaree university of technology studentsen
dc.title.alternativeกรณีศึกษาหาความสัมพันธ์ระหว่างรูปแบบการเรียนรู้และผลสะท้อนกลับประเภทชัดเจนและเป็นนัย สำหรับนักศึกษามหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารีen
dc.typeThesisen
dc.degree.nameMaster of Art-
dc.degree.levelMaster's degree-
dc.degree.disciplineEnglish Language-
dc.degree.grantorSuranaree University of Technology-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
pornsawan_manorat_abstract.pdfบทคัดย่อ51.53 kBAdobe PDFView/Open
pornsawan_manorat_fulltext.pdfเอกสารฉบับเต็ม1.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.