Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/1643
Title: A case study of the relationship between learning styles and explicit/implicit feedback among suranaree university of technology students
Other Titles: กรณีศึกษาหาความสัมพันธ์ระหว่างรูปแบบการเรียนรู้และผลสะท้อนกลับประเภทชัดเจนและเป็นนัย สำหรับนักศึกษามหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี
Authors: Pornsawan Manorat
Keywords: Learning styles and explicit/implicit feedback
Issue Date: 2004
Publisher: สาขาวิชาภาษาอังกฤษ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี
URI: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/1643
ISBN: 9745334278
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
pornsawan_manorat_abstract.pdfบทคัดย่อ51.53 kBAdobe PDFView/Open
pornsawan_manorat_fulltext.pdfเอกสารฉบับเต็ม1.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.