Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/1272
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorนิตยา สมพงษ์-
dc.date.accessioned2008-08-16T14:51:02Z-
dc.date.available2008-08-16T14:51:02Z-
dc.date.issued2548-
dc.identifier.isbn9745335061-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/1272-
dc.format.extent2494264 bytes-
dc.format.extent103418 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isothen
dc.publisherสาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารีen
dc.subjectสุราแช่en
dc.titleปัจจัยที่มีผลต้อการตัดสินใจซื้อสุราแช่ของผู้บริโภคในเขตเทศบาลเมืองจังหวัดชัยภูมิ นครราชสีมา บุรีรัมย์ และจังหวัดสุรินทร์en
dc.title.alternativeFACTORS AFFECTING THE PURCHASING DECISION OF TRADITIONAL ALCOHOLIC BEVERAGES BY CONSUMERS IN THE MUANG MUNICIPALITY OF CHAIYAPHUM, NAKHON RATCHASIMA, BURIRAM AND SURINen
dc.typeThesisen
dc.degree.nameสาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ-
dc.degree.levelปริญญาโท-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
nittaya_sompong_abstract.pdfบทคัดย่อ100.99 kBAdobe PDFView/Open
nittaya_sompong_fulltext.pdfเอกสารฉบับเต็ม2.44 MBAdobe PDFView/Open


Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.