Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/1190
Title: | A Genre-based approach to teaching argumentative writing : effects ofn EFL students'writing performance |
Other Titles: | ผลของวิธีสอนแบบวิเคราะห์รูปแบบงานเขียนเชิงอภิปรายโวหารต่องานเขียนของผู้เรียนภาษาอังกฤษเป็นภาษาต่างประเทศ |
Authors: | Wiwat Udomyamokkul |
Keywords: | argumentative;writting performance;genre-based |
Issue Date: | 2004 |
Publisher: | สาขาวิชาภาษาอังกฤษศึกษา สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี |
URI: | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/1190 |
ISBN: | 974-533-372-7 |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
wiwat_abstract.pdf | บทคัดย่อ | 99.91 kB | Adobe PDF | View/Open |
wiwat_fulltext.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 1.57 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.