Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/1190
Title: A Genre-based approach to teaching argumentative writing : effects ofn EFL students'writing performance
Other Titles: ผลของวิธีสอนแบบวิเคราะห์รูปแบบงานเขียนเชิงอภิปรายโวหารต่องานเขียนของผู้เรียนภาษาอังกฤษเป็นภาษาต่างประเทศ
Authors: Wiwat Udomyamokkul
Keywords: argumentative;writting performance;genre-based
Issue Date: 2004
Publisher: สาขาวิชาภาษาอังกฤษศึกษา สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี
URI: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/1190
ISBN: 974-533-372-7
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
wiwat_abstract.pdfบทคัดย่อ99.91 kBAdobe PDFView/Open
wiwat_fulltext.pdfเอกสารฉบับเต็ม1.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.